:: CREAMPUFF AIDILADHA ::

Salam,


Terlebih dahulu, Selamat Hari Raya Aidiladha saya ucapkan pada semua umat Islam.
Moga dengan raya qurban ini, kite lebih memahami erti pengorbanan yang sebenar dalam meneruskan kehidupan seharian kita agar lebih diberkati olehNYA.

Bagi saya pengorbanan dalam membesarkan anak-anak dan memastikan segalanye "THE BEST" untuk mereka serta isi rumah adalah pengorbanan terbaik sering saya lakukan. Selain pengorbanan mencari rezeki lebih tanpa menghiraukan penat lelah,tak cukup tidur dan ditambah lagi dengan kerja-kerja di office yang perlu dilaksanakan. Itu sume saya lakukan demi menaikkan taraf hidup keluarga kami .. insyallah.

Alhamdulillah, mari kita layan gambar creampuff semperna Aidiladha ini.
Maaf pada yang last minute order tak dpt saya laksanakan sebab kesuntukkan masa...








Testimony via SMS ( Dari Kak Dila on 05Nov11 at 1351pm)

" Liza tq 4 the addtl cpuff. Byk tu hehe. Insyallah nk order lg early dec nk bt gathering. It tastes nice tp akk suggest kurang skit cream tu rsa ttap akan sdap malah bole jimat. Thniah 4 yr nice cake. We love it"











Thanks To:


Elina Masdi, Sg Pelek - 70Pcs

Kak Dila, Desa Ixora - 35Pcs

En.Fauzi, Klang - 50Pcs

Kak Ida, Sikamat - 140Pcs





Wsalam,

Lieza @ Mainacakes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...