:: SUPERHEROES CANDY BUFFET ::

Salam,

Alhamdulillah, selesai juga. Minggu yang sangat busy.. ke hulu ke hilir mencari props dan pelbagai barangan untuk my new Superheroes Candy Buffet project untuk Amir & Chuk di Kg Nakhoda, Selayang pada 16Sep12Aqil Zariff is 8 birthday, bertemakan Superheroes dengan colour biru putih. Senang berurusan dengan Chuk dan simple orangnye.

Selepas kami selamat menghantar birthday kek Bazli Nafis sekitar jam 3pm. Kami sekeluarga terus bergerak ke KL. Kereta penuh dan berat dengan muatan. Kesian anak-anak sempit dalam kereta .. :( Jalan raya sesak juga dalam 5pm baru sampai di rumah Chuk. 

Sepantas kilat En. Suami mengangkat meja dan barang-barang lain. Anak-anak turut menbantu saya set up table. Majlis bermula jam 8pm dan ramai juga kenalan Amir & Chuk yang hadir memeriahkan majlis. 3 khemah penuh dan fulled house !! Meriah sungguh with fresh kueh teow + grill mutton etc ... yummmyy. Anak-anak makan bertambah-tambah. Maklum le penat agaknye dan dari pukul 5pm sampai ke 11mlm tolong ibu... thanks to my kiddos. 

Dalam 1030pm my candy buffet hampir licin, so by 11pm baru kami clearkan table untuk pulang ke Seremban. Alhamdulillah jam 1.30am baru selamat sampai ke rumah, anak-anak dah terlentuk-liuk tidur dalam kereta. Kesian namun mereka semua faham ibunya mencari rezeki tambahan untuk mereka juga.

Sekali lagi, thanks to Amir, my hubby school mate and wife, Chuk untuk layanan yang di berikan. Maaf jika ade kekurangan dari pihak kami... :) Panjang lebar saya berstory mory, so jom kita layan pics di bawah ...




CANDY BUFFET

THEME: SUPERHEROES
COLOUR: WHITE & BLUE
VENUE: TMN NAKHODA, SELAYANG
DATE: 16th SEP2012 at 7pm
LARGE PACKAGE: 200-250 Pax



































.. Chuk & Aqil nyanyi lagu happy bday .. 



.. My Lovely Dotter, Aina As A Candy Girl .. 



.. Interested, for your event or party ?? ..
Bole pm to lisa_wjl@yahoo.com / 012-6767 429 for quote rate .. 
.. At least 1 month in advance needed to confirm order ..





Wsalam,
Lieza @ MainaCakes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...