:: A & A AROMA CATERING ::

Salam,


Alhamdulillah, rezeki mak dan anak namanya nie. Mak non-stop dapat order masak, kuih muih dan juga catering. Tak kira la untuk wedding, kenduri besar/kecil, acara di kilang-kilang dan sebagainya. Pernah sampai ke Melaka dan juga JB untuk tempahan masak. Tapi dek kerna saya ni berkerja dan part time bakers pulak tu , memang tak sempat le nak ikut mak ke hulu hilir. Kalau ikutkan dah banyak post pasal catering mak ni.

Untuk wedding kali ini, semua anak-beranak dan cucu-cucu membantu nenek. Cian nenek penat... hehhe. Tu yang saya turut serta. So, pada sesiapa yang berminat atau untuk mendapat sebut harga A & A Aroma Catering, bole contact mak/abah saya seperti di bawah:

Pn. Asmah: 017-659 7158
En. Haji Mohd Ali: 017-359 4467 (Untuk Khidmat Kompang)

Alamat:
No. 469, Jln Seri Pagi 12, Taman Seri Pagi, 70450 Seremban.

Mesti cube yer,pasti puas hati, sedap, terasa penangan masakan kampungnye itu dan masakan air tangan ibu is the best!! " itu janji saya.


" SAJIAN SEDAP LAGI HEBAT PASTI TERPIKAT"



.. Ayam Masak Merah ..


 

.. Daging Masak Kicap ..
(Bukan Masak Kicap Biase ye, ni berempah lagi)



.. Dalca .. 


.. Sotong Kering Masak Sambal ..




.. Daging Salai Masak Lemak Cili Api ..
(Disalai sendiri oleh mak saya)



.. Ulam Timun, Sambal Belacan & Ikan Masin ..




.. Buah Sunkis ..


.. Lauk-Pauk Pengantin Turut Disediakan ..
Ni aje sempat saya snap, busy.... !




.. VIP Dome, nak sewa juga bole ..






.. Turut Menyediakan Khidmat Kompang Patani ..
CALL: En.Haji Mohd Ali 017-359 4467



Cik Ziela With Her Sister, Baby
Thanks membantu





Owner A & A Aroma Catering, Pn. Asmah
Tel: 017- 659 7158








.. Dan Semestinya Wedding Cake Dari anak Pn. Asmah,MainaCakes
Sesiapa order catering, wedding cakes is included wokey







Wsalam,
Lieza @ MainaCakes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...