:: ZEEM & HAZRIL ::

Salam,


Jom tengok dulu sebahagian pictures pengantin nih. Tahniah Zeem (Nur Razeemah Abd Razak, Tmn Desa Anggerik, Senawang & En. Hazril. Zeem berkerja di Sabah dan Hazril di KL. Majlis di buat di rumah neneknya di Rantau. Saya doakan moga kekal hingga ke syurga dan di kurniakan anak-anak yang soleh dan solehah, insyallah.

Actually, Zeem dah whatsapp saya pada 01Dec12 untuk wedding CB quo. Alhamdulillah, Zeem agreed with the quote price. Di sebabkan semua jar yang digunakan adalah kaca. So, Zeem request saya sendiri handle the CB table dari mula sampai habis. Bagi saya majlis Zeem & Hazril ni sangat grand juga, tengok ajelah pic2 yang sempat saya ambil.

Jam 10am dah sampai ke rumah Zeem, dibantu oleh anak sulung saya Aina dan si cilik Amanina. Suka sangat sebab sedara maranya sangat peramah dan mesra serta sudi memberi pertolongan yang sepatutnya. Tempat dan meja yang bersesuaian sudah tersedia, so tak perlulah guna meja yang saya bawa sebab meja dan table cloth saya same size.

Cuaca sangat panas terik, tapi tetap seronak melayan kerenah anak-anak kecil nak candy! Malah orang dewasa pun turut serta. Dalam 2.30pm dah hampir habis candy.. by 3.30pm berkemas-kemas pulang.Thanks Zeem & Hazril sekeluarga.








CANDY BUFFET

THEME: WEDDING 
COLOUR: GREEN, GREY & WHITE
VENUE: RUMAH RAKYAT,KG SRI LALANG, RANTAU
DATE: 02Mar2013 at 10AM-4PM
PACKAGE: 300-350Pax
ADDTL:
 200Pcs Cupcakes
         200Pcs Apam Polkodot



































My dotter, Aina with Mr & Mrs



Goodies beg dari pihak pengantin, banyakknyer... TQ






Candy Buffet diserbu





Mak Pengantin





.. Acara memotong cake SR ..



Karaoke and DJ from IPD, Sepang


Cendol Songkok Tinggi

Kompang Kelalang Zapin, Sungala


Wsalam,
Lieza @ MainaCakes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...